=)

Jag är trött idag.. fast det är jag ju nästan jämt..xP
Sitter i skolan och har igentligen upptäck media men jag är klar med uppgiften så jag tänkte att jag kunde ju uppdatera min blogg lite kanske..:P

Helgen! Hmm vad ska man säga om den?
Fredags hängde jag med joel till linköping efter skolan. han skulle köpa sig en sån här bra kamer som kallas systemkamera..:) Sen så åkte vi hem till mej och va socialla med min familj..xP

Lördag så va jag och spelade match med öff laget..:) as kul va de..:) Den här matchen var sista matchen någonsin för öff laget flickor 92. Så nu är det slut med öff för oss 92 or.
Första matchen som inte jag va me och spelade vann östergötland (vi) med 6-0 tror jag. Och den matchen jag va med och spelade blev 1-1. värsta otur..:/ Vi va as bra och jag missade minst 4 mål chanser..:S Höll på att göra ett bissakletas mål..:O men en back kom och rensade på mål linjen..:/ Haha Sörmlands tränare sa att om det hade blivit mål hade det varit det snyggaste han hade sätt på länge..xP   


Sen efter matchen så gick jag och Joel till resecentrum (Joel va och kollade på matchen btw). Och så blev vi hämtade där och skjuutsade hem till stavsjö..:)
Ja duschade lite och så.. sen kom Jimmy, Emma, Philip, Carro, Glen, Amy och Malin till Joel och vi spelade nintendo Wii. Sen så blev Philip typ sur på Joel så Han, Carro och Glen gick hem till Philip.



Söndag så sova jag jätte mycket.. det va jätte skönt..:) Sen senare på dagen så åkte Jag och Joel med Flinken till Himmelstalund och kollade på Hästen när dom spelade. Dom förlorade med 2-6..:S

Aja de va typ de som har hänt..:P Ha det bra fuckers..xP //Pernillamonica


Kommentarer
Postat av: Atinglöf

haha hmm tror pernilla umgås för lite med lilla tinge.. först läser jag att du gör sånt man inte ska på lektionerna :O sen får du tycka vad du vill men den bilden är ABSOLUTE FJORTIS

2008-11-10 @ 15:15:07
Postat av: Hemlig beundrare =)

Gud va söt du är :) msn (A)?

2008-12-10 @ 13:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0