^^

Sitter hemma hos min mormor och morfar. var tvungen att gör lite arbete med naturkunskapen.. men de e ju as svårt så ja ahr inte gjort så mycke.. ska skriva om big bang och hur jorden skapades som kristna tror. och de finns ingen bra fakta..:/  så detta är ganska jobbit dårå..:P

Pratade med älsklingen i telefonen förut..:) Vad glad jag blev av att höra din röst..:) <3  
Han verkar ha det bra..:) Fast jag vill ändå att han ska komma hem typ nu..:P :)

Va på stan i dag och köpte ett par jeanstights..:) och så solade jag lite me..;) skönt va de..:D

Kl.09.30 va jag ute i eneby och var med till uttagningen av skollaget..:P Det gick ganska bra faktiskt..:) Hoppas bara att tränaren tyckte det me..:P

It's cold outside, I want my boyfriend to come home. Hug me and kiss me until i becomes warm again

aja men nu orkar jag inte skriva mer..:P ha det bra fuckers//Pernillamonica



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0