In your face..xP

Sitter i skolan och har naturkunskap..:/ detta suger..!!! ska skriva om universum och ja fattar ingenting..:S
Hade idrott förut me..:) de va kul..=) as jobbit men skit kul.. men de e ju inte så konstigt att jag tyckte det var kul för jag älskar ju idrott så..xP

Faan ska inte göra så mycke idag..:/ hem och ha tråkit antar jag..xP eller kanske ska kolla på one tree hill? jo de ska jag nog..:D sen så ska jag städa me kanske om jag orkar..:P Men vill hitta på nått kul..:) men vad finns de för kul att göra på gammla hedliga Vischan?xP Hahaha jag vill flytta!!!=P

P<3J

Aja men nu måste jag skriva om universum skit annars får ja IG och de vill man ju inte..xP ha de bra fuckers..xP
//Pernillamonica




Kommentarer
Postat av: Petra

jag kommer hem idag :)

2008-11-04 @ 14:39:02
URL: http://petracarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0