wiie!!:D

Torsdag kväll/natt nu då..:P Sitter här och gör typ inget..:S
Har städat hela mitt rum i dag nästan..:P är inte riktigt klar men typ..xP Nu ser man i alla fall vad det är för färg på min fåtölj..xP  
               

Har varit i skolan i dag. Faan vad jag hatar malin.. så jävla trög är hon.. Vi  fick tillbaka våra prov om informationssökning i dag.. fick IG+.. va faan är IG+..? de e ju för i helvete samma sak som G-.. Kunde ja inte fått de istället så behövde ja ju för i helvete inte göra nått omprov.. cp människa..:@
Aja sen efter skolan gick jag och Frida och pantade burkar..xP hihi kul kul..xD
Sen tog jag bussen till Navesta, där jag hälsade på Ulla och Thomas..:) de va kul att träffa dom igen.. saknar dom faktiskt..:/
Aja sen åkte jag och handlade me pappa.. hem och börja städa..:/ tråk tråk tråk...:S

I morron kommer Joel hit..:) <3 mys..

Jag Älskar dig Joel Holmlund <3               

Aja men nu ska jag sova.. Ha de bra Fuckers.xD // Pernillamonica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0