Bläää

Fredag 12/9: Ingen kommentar..

Lördag 13/9: Först så spelade jag match mot BK Zeros.. de va en jobbig match tycker ajg.. ja va ganska trött oc hså så de gick väl sådär för mej. men men vi vann i allafall med 5-0.. och har nu en säkrad plats i division 3 nästa år.. Så skit bra jobbat tjejer..:D
Sen så åkte vi hem och fixade iårdning oss. (oss= Petra, Jossan och jag..:P) och så åkte vi till Carro.. där va massor andra människor.. trevligt trevligt..:) sen så kom Sara och Frida som vi då skulle typ ''fira'' eller nått.. dom ska åka iväg till nått annat land så då hittade vi på roliga saker med dom..:)
Hade lite aktiviteter ute och så åkte vi in till stan och körde night game på laserdome.. sjukt kul..:D

Söndag 14/9 (idag): har varit allment deppig i dag..:( har varit instängd på mitt rum med hög musik och datorn. Det är sjukt allt som händer.. ja orkar inte med det.. Aja sen så nu på kvällen har jag varit och tränat.. de va inget kul de heller..:/ ja va inte på humör för de.. bara gnällig och tjurig har jag varit..:(

I'm so sick of love

Aja em nska sova nu. .det är ju förhoppningsvis en dag i morron också.. ha de bra fuckers..xD //Pernillamonica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0