Shululu

Torsdagen den 4/9: Var och klippte mej..:) Var hos Camilla, min pappas kusin.. skit duktig är hon..:) Från svart till brunt på 3 timmar..:P Först så klippte hon mej, så nu har ja kortare hår och så fixade hon min lugg å grejjer..:D sen så avfärgade hon mitt svarta hår. När avfärgningen hade suttit i ett tag och Camilla hade tvättat ur håret så va de orange med typ gul/blont i  mitten..xP hehe fräna färger faktiskt..:P men inget som föll mej i smaken..xD Sedan så hade hon i en brun/röd färg i håret. de fick sitta i ungeför 10 min, sen va de dags att skölja igen. Sen hade vi slutresultatet.. Färgen blev typ brun rött..:D Nöjd blev jag..:) men ja saknar mitt svarta hår..:(

Fredag den 5/9: Var i skolan först och hade engelska och sen datakunskap.. tråk tråk..:/:P aja sen så åkte jag hem ett tag. snackade lite med pappa och så..:P sen så tog jag bussen med tinge och Pontus in till stan..:D gick från resecentrum till lagelunda..:) Var hos ellen..:) <3 Hos ellen var Hanna, Veronica, Elin, Julia, Tinge, Pontus, Ellen och Jag..:) Mys kväll tycker jag..:)

Lördag den 6/9: Vaknade av att syrran kom in i rummet och väkte mej och sa att de va en timme kvar tills vi skulle samlas vid ridhuset innan matchen mot mjölby. Sedan så ringde hennes mobil och de va Coach som berättade att matchen hade blivit inställd pga ''vattensjuk plan''. så då gick ja upp på mitt rum och satte igång datorn och råka somna..:P vakna senare och så har jag varit vaken till nu.. jag är ju vaken nu me men men..xP


Thats da shit for today..:P Men men ha de bäst fuckers..xP //Pernillamonica




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0