=)

Sitter hemma hos Joel helt ensam..:P Han är och tränar och jag ville ju då inte följa med och kolla eftersom att det är svin kallt i deras konstgräshall..:/ så jag valde att vara kvar hemma hos honom..:P funkar me..:)

Har packat hela dan i dag typ.. dunkat musik och fixat lite..:P
Älskar att bara stänga in sig på rummet och dra på musik som dunkar i hela huset..:) det är sånt man mår bra av.. musik asså..;)

alltså jag hatar verkligen att jag ska påverkas så jävla mycket av vad andra folk tycker och säger..
Jag vet ju själv att jag inte håller med dom men ändå så påverkas jag av det..
Varför kan jag inte bara be dom att lägga av med onödiga kommentarer och låta mej va?
Varför är det så?

Aja men det va det jag hade att säga nu..:P men men skriver väl kanske i morron om vi har tur..;)
Puss och kramx) //Pernillamonica


Kommentarer
Postat av: Frida

Älskling, vad är det någon sagt/gjort?! Talk to me <3

2009-02-16 @ 20:00:07
URL: http://Fridaviktoriaa.devote.se
Postat av: Petra

vf varu inte och träna med mamma om du ändå bara satt och vänta på att joel skulle komma hem?

2009-02-18 @ 21:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0