Heej!!!

Ganska vanlig dag i skolan.. förutom att vi va i fotostudion och fotade..:) det var kul.. synd bara att 2:orna skulle ha studion så att vi inte kunde hålla på så länge..:(

Här har ni bilderna till tidningen:


Amy Karlsson


Frida Gustafsson


Lina Persson


Josefine Nilsson


Philip Lundin


Pernilla Carlsson


Ska och träna sen.. Bli Athena i dag.. Ska träna mage och rygg.. kan bli kul..:D
Men nu bör jag dammsuga faktiskt.. annars vet jag att min mamma inte kommer bli så jätte lycklig av att komma hem, och jag kommer få värsta utskälning..;O xP

<3

Men det är bäst att jag gör det jag ska göra.. det är en hel del jag måste hinna innan träningen börjar..xP men ha de bra.. Puss och kram x) //Pernillamonica

Kommentarer
Postat av: Frida

sv; HAHAHAHA! knäppgök =D GRATTIS IGEN SNYGGJÄVEL! <33333333333

2009-02-06 @ 08:52:31
URL: http://Fridaviktoriaa.devote.se
Postat av: Linnea

Alla har ju son namn förutom han killen. tråkiga efternamn..fast bra personer. Iaf två av dom:)



Grattis på födelsedagen förresten:D

2009-02-06 @ 23:27:38
URL: http://skurkenskutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0