sorry honey

En sån där tisdag i dag.. och det betyder att jag sluta så där tidigt idag..:) ganska skönt faktiskt..:)
Hade en lektion och det var idrott.. Självförsvar.. asså jag tycker att det är skit bra att man får lära sig eftersom att det finns så många lustiga filurer runt om oss i samhället.. och man vet aldrig vem nästa ''offer'' blir.. det kan vara du, men lik så väl kan det vara jag.. och då är det bra att ha fått lite instruktioner i alla fall om hur man kan göra föra att undvika till exempel misshandel eller våldtäckt..

Senare så är det fotbolls träning me..:) så jäkla kul ska de bli.. träning inför NTcupen så det blir nog mycket spela hoppas jag..:) Och sen så är det träningsmatch i morron i finspång me..:) kulkul..:D

Förlåt älskling för att jag har verkat sur och grejer men det är bara den perioden och jag är inte sur på dig utan det bara känns jobbigt.. Och det har ingenting med dej att göra..

Jag älskar dig otroligt mycket och det går inte att förklara med ord hur mycket..
Du betyder allt för mej gubben.. Jag älskar dig Joel Holmlund <3

menmen jag ska gå och käka nu tror jag väl..:) men ha det bra så ska jag också ha de..;) Puss och kram x) //Pernillamonica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0