Svarta underkläder..?

Hihi jag fick en intressant kommentar av en god vän i ett av mina tidigare inlägg..
Så här skrev hon: du har väl hört att om man har svarta underkläder betyder det att man vill ha sex..
varför är det så??

En bra fråga tycker jag.. Det är ju inte så att varje gång man har svarta underkläder så vill man ha sex..
Svart är en av dom sexigare färgerna, liksom mörk lila och mörk rött så det kan kanske tolkas som att det kan symbolisera att man vill ha sex.
Men liksom jag själv tänker ju inte ''okej jag vill ha sex nu måste jag ha svarta underkläder på mej.'' det är ju inget man gör direkt.. Visst man kanske väljer underkläder på ett annat sätt om man vill ha sex men det måste ju inte alltid vara svart.. Jag menar jag väljer ju inte mina svarta Björn Borg trosor i första hand om jag vill ha några sexiga underkläder..xP
Så det beror helt på vad man är för person och hur man själv vill tolka situation..:)

Vad tror ni? Är svarta underkläder symbolen för sex? 

Ställ gärna mer frågor som man kan resonera och  diskutera kring..:)

Puss //Pernillamonica


Kommentarer
Postat av: Frida

Håller med dig! När jag vill ha sex väljer jag fan inte svarta underkläder bara för att någon människa har hittat på att det betyder att man vill ha sex.. Finns mycket sexigare färger ju ;] PUSS PÅ SKINKAN JAPPJAPPJAPP!

2009-02-13 @ 10:14:18
URL: http://Fridaviktoriaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0