Tjinixen..=)

Idag har varit en bra dag..:) förutom att jag missade bussen..:/ men annars har den varit jätte bra..:)
I skolan hade vi media och fortsatte med våran tidning.. går väl skapligt med den..:P
Sen så var jag i studion med Joel för att han skulle fota mej till en uppgift han skulle göra..:)

Sen efter skolan så gick jag på stan med Frida och köpte alla hjärtansdag present till Joel..:) <3
Sen så när jag kollade på klockan så såg jag att den va halv 1 och bussen går halv från resecentrum så jag fick as bråttom till stor torget. men hur mycket jag än skyndade så han jag inte med bussen..:( (okej om jag hade sprungit hela vägen så kanske jag hade hunnit med den..xP)
Så då va det bara att vänta på nästa buss.. me nså kom jag på att jag kunde ju ringa lilla Viktoria..:) och hon hade lunch rast emn jag fick komma till hennes skola och va med på de sista lektionerna..:)
Först hade dom ackord och noter.. det va jätte kul för jag kunde nästan allt som dom skulle göra..:) Sen så hade dom prov i dans och denna gången va det balett..:) mycket intressant..:P
Sen så slutade Viktoria halv 4 och då kom jag på att jag skulle ju köpa hårfärg, så jag lämnade Viktoria och gick till mammas jobb och fick pengar. .sen så gick jag till HM och kollade om dom hade nån snygg färg.. men såklart inte.. sen kolalde jag cubus där jag inte bara hittade en fin färg utan jag hittade en fin viktoria där också..(a) så hon hjälpte mej lite.. sen var det bara att springa till bussen..
Kom hem, Petra färgade håret på mej, byte om, träning Athena..:)

Aja men nu ska jag sova.. Ha det bra.. Puss och kram..x) //Pernillamonica

Kommentarer
Postat av: Lina

finfint skickan :D

2009-02-13 @ 10:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0