<3

Okej då va det söndag då.. Jag skulle ju då ha tränat fotboll i dag men det blir inte så eftersom att jag inte kan ta mej dit..xD det får bli att träna bara box istället..:P

Torsdag 22/1 09: Vanlig dag iskolan.. hände inte så mycke.. träning på kvällen inne på athena.. körde cirkelträning på gymmet.. de va riktigt kul faktiskt..:)

Fredag 23/1 09: Hade prov i Photoshop i skolan.. gick väl ganska bra tycker jag väl.. var färdig med bilden när det var typ 20 minuter kvar av provtiden, men satt dom sista 20 minutrarna och bara letade fel med den. Sen när jag hade lämnat in bilden och gått hem så kom jag på att jag hade ju inte lämnat in hela beskrivningen om hur jag hade gjort bilden..xP aja men de får väl bli kompletering antar jag..;P
Efter skolan åkte jag hem till joel..:D vi skulle ha gått på bio och sett Yes man men det fanns inga platser kvar till dej..:/ så vi var hemma hos joel istället och kollade å film..:)

Lördag 24/1 09: Denna dagen va jag inte utanför dörren änns..xP Jag och joel roade oss med film, msn, spel aa typ de..xP vi kollade lite på tv me..;) Fanns inga platser till bion på lördagen heller så vi gav upp hoppet om att se den filmen denna helg..

Och nu sitter jag här och gör ingenting.. men de e ju kul de också..xD elelr nae inte ett dugg..:P

Thank you for let me in again. I love you<3                                   

Aja emn nu ska jag väl gå och hoppa lite i sängen så att Joel vaknar..xP hihi nee det vågar jag inte^^.. men ha det bra för det har jag..;P Fuck you!! Puss och Kram..x) //Pernillamonica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0