Domenikanska Republiken

Nu är hemma i kalla fucking Sverige igen..:/ det är skönt på ett sätt men det hade varit skönt att stanna i värmen också..:P

29/12- 08
Jag låg vaken hela natten, eller låg och låg, jag satt vid datorn och pratade med folk och skrev klart min fördjupnings uppgift i datakunskap.
Sov 10 minuter innan jag skulle upp och göra mig iordning.
Åkte upp till Stockholm och vidare till Arlanda.
Och så skulle vi hitta en parkeringsplats.. as mycke bilar va de men vi hittaden en plats i alla fall och ställde oss där och packade ur alla våra väskor. Vi tog vårat pick och pack och gick och ställde oss vid flygbusshållplatsen. As kallt va de.. säkert 15 minusgrader.. och ingen av oss var klädda för det direkt..
Flygbussen kom efter ett tag och vi åkte till terminal 5. När vi kom in på terminalen var det bara att checka in.. ingen kö alls.. as bra..:D Och så fick vi sitta på gaten och vänta ett tag innan vi fick gå på planet..:P
10 fucking äckligt långa timmar satt jag på flygplanet. Efter typ 6 timmar trodde jag att jag skulle dö..Det var as varmt, och jag skämtar inte när jag säger att jag svettades på ryggen. Jag fick panik!, Cellskräck.!!!
Men jag fick byta plats med syrran så då blev det bättre..:)
Typ det ända man kunde göra under tiden vi flög va att sova, lyssna på musik, kolla på film eller spela spel på mobilen. as kul!! NOT!!
När vi kom fram så stog vi och väntade på vårat bagage..:P hihi vi trodde nästan att Elli inte skulle få sin väska..xP
Sen tog vi apollo bussen till Sousoa bay, Väl på hotelet blev det käk, chill och packa upp.. sen sov vi.

Dagen därpå blev det bara stek typ.
Elli och jag gick  och tränade lite på eftermiddagen.
Dom flesta dagarna vart det stek och bad och primenader på stranden. Vi va också i havet och snorklade. as coolt vare.. Såg sånna dära fiskar som man bara ser i akvarium annars..:P dom simmade omkring runt om än..:)

Vi var ute och åkte med monster truck jeepar i regnskogen också..:) fint var det.. och så red vi på hästar i regnskogen..

Orkar inte skriva allt som har hänt men det ahr hänt en hel del..:) och kul har jag haft det i alla fall.:D
Pernilla is the pepparkaka..:D

I can't read your poker face

Aja men de va chill i alla fall..:P Ha de bra fuckers..x) //Pernillamonica



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0