^^

Skolan i dag då..:/ de va ju inte så kul kanske.. men fick träffa massor människor som jag har saknat jätte mycke..:)
Hade Svenska och skrev en notis och så gjorde vi grupper till våran tidning som vi ska göra.. Blir och göra en mode tidning med Amy, Pjilip, Frida, Lina och Josefine..:)

Efter skolan va jag och Joel på hälsostudion och tränade, eller joel tränade och jag tränade lite mindre..xP hihi^^

Sen va jag och tränade box på kvällen.. kulkul men faan vad seg jag va då..:O sjukt jävla jobbit va de..:/

Kärlek är bara en kemisk grej som gör än kåt och konstig!

Jag hoppas,hoppas,hoppas
                                                                                                                
Kort inlägg idag men aja jag skrev nått i alla fall..:P Ha det bra Fuckers..x) //Pernillamonica

                                 

Kommentarer
Postat av: Ellen :D

nej nej put down the gone! skada inte pippin! :)<3 saknar dig meed <33

2009-01-16 @ 17:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0