^^

Har varit och kollat på hockey i dag.. usch så illa det gick för hästen alltså..:/ dom förlorade med 4-2 så det var ju inte utklassning men i alla fall.. Satt och pratade med Arvid me..:) hihi fy faan du är för rolig asså..xP Vi harprecis samma humor du och jag..xP Sen i tredje perioden kom Tinge me..:) kul att träffa er.. va ett tag sen..:/:P

De va as tråk iskolan i dag me..:S vi skrev rubriker till artiklar... det sög..:/

Jag är en sån människa som hatar att vänta..Har inget tålamod alls.. tiden bara går och går och kommer liksom aldrig riktigt fram till dörren dårå.. Om man ska t.ex vänta hos tandläkaren.. man har fått en tid och så kommer dom 20 minuter försent och hämtar än i väntrummet.. då när dom kommer så sitter man där och försöker verkligen hålla sin ilska inne så att man inte ska ställa sig och skrika åt dom att det är inte bara detta man ska hinna med under dagen.. Eller som i går när jag var på Netto och skulle köpa cheesballz.. asså fyfaan.. dom två innan fatta inte vad hon i kassan menade så dom kunde inte betala och tjo å tjim liksom stog jag där och bara vill värka ur mej '' är det så jävla svårt att ta fram pengar, ge dom till expediten, vänt på växel, ta växel, packa kassarna och bara gå?'' men jag klarade att hålla det innom mej också..
Aja jag är en person med noll tålamod.. men sån är jag..xP

Good girls go to heaven, Bad girls go to the darkside. But I stay right here on the crossroad and wait for you..<3

Aja men det var allt jag hade att komma med för i dag.. ha det bra.. Fuck you!! Puss och kram..x) //Pernillamonica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0