Skolaaaaa!!!

Sittter i skolan och är as trött..:/ hihi va ganska pigg när jag vakna i morse men sen typ dog jag..xD
Satt på lektion förut och höll på att somna under redovisningen..:S xP jag va trött..xP

Måndag: Seg dag rakt igenom.. inget kul alls med den dagen..

Tisdag: idrott först med badminton och sen så åkte jag tillbaka till skolan för att ha utväcklingssamtal och sen omprov på upphovsrätt.. sen så åkte jag och Joel hem till mej.. kollade på film..:) sen så skulle jag träna dårå.. Gick åt helvete på träningen rent ut sagt.
Sen kom man hem och hitta sin pojkvän sitta och spela cs med min lillebror..xP
Sen blev det film och efter de sova..:) <3

Idag ska jag antagligen träna box och se ntyp inget mer.. får se vad som händer och fötter..:P

Aja men nu ska jag skriva mode tidning..xP men ha de bra.. Fuck you!! Puss och kram..x) //Pernillamonica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0