Tjänna!!:P

Nu är jag trött.. måste sova snart.. Har blivit jätte trött sedan jag började skolan i augusti.. hmm undra varför?:P

Va på badhuset i dag me klasssen och simma 800 meter och dök efter ringar och en docka..:) det gick bra tycker jag.. nöjd med dagens insats..:D

Tränade med förut.. Fotboll alltså.. Det gick inte så bra och jag va så här as fjantig och det var jävligt jobbigt eftersom att jag ville vara seriös men det gick inte dårå..:/ Sämsta skotten och as dåligt när vi spelade amtch..:S aja men jag komemr igen till nästa träning..:) hoppas jag..:D

Jag mår faan dåligt av det här..:/ träning tisdag, onsdag, torsdag och 2 gånger på söndagen precis efter varandra.. jag kommer inte orka så mycket mer.. det kommer sluta med att jag skadar emj eller tycker at tdet blir tråkit..:(
Ska ju träna i morron me men då är det box och visst jag tycker det är kul men det är jobbigt att nästan aldrig vara ledig från träningen.. hitta på nått kul med kompisarna istället liksom..

Fight! there is hope .. and hope can lead to reach finely, reached that means so much, that may be achieved than to feel good. A sense ..
And that feeling called Love.

Den här är till dig!!!!        

Aja emn de va allt jag hade att säga..;) men ha det bra.. Fuck you!! Puss och Kram! x) //Pernillamonica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0