Tråk!!!!!:/

Sitter hemma  och har så grymt tråkit..:/ skulle ha åkt och kollat på fotboll men det blev tydligen inte så..:( Så man får väl underhålla sig själv på bästa tänkbara sett..xP
Fast jag skulle ju kunna gå och sova ganska tidigt..:) är skpligt trött..
Gick först upp vid 9 i morse.. och så vaknade joel efter typ 5 minuter och då så bad hen mej att jag skulle komma och lägga mej bredvid honom och när jag gjorde det så somnade jag igen. Sen så vaknade jag av att det ringde på Joels telefon och då var det philip som ringde.. sen somnade jag igen.. Nästa gång jag vaknade var av att Joel skackade på mej och sa att vi hade jätte bråttom (han skulle och spela innebandy), så det var bara att gå upp och ta på sig och lite så.. sen iväg till krokek och hämta philip och iväg på innebandy..:)
Dom vann med 4-2 och jag tyckte dom spelade bra men det gjorde dom tydligen inte..xP
Sen blev jag avsläppt vid stortorget och tog bussen hem.. de va föresten as kallt och vänta på bussen.. mina händer dög nästan..:O men i alla fall sen så när jag kom hem så kollade jag på film och nu sitter man här som en annan tjuckis..xP

igår 30/1: Va i skolan och gjorde engelska prov.. gick nog ganska bra hoppas vi på..;) sen så satt vi och lyssnade på en föreläsning om journalistik i ca.75 minuter..:/ as segt..:S
Efter skolan åkte jag hem till älsklingen och vi gjorde inte så mycket.. myste, badade i typ 3½ timme..xD och kollade på film och lite så..:) mys va det i allafall..:)

Funderar på om man ska träna i morron men får se. .ska nog och kolla på kuddby dam när dom spelar slutspel i  Stegeborgs cupen..:)

You make my day honey<3

Amen de va allt jag hade att säga:) ha det bra.. Fuckers.. x) //Pernillamonica


Kommentarer
Postat av: Lina

ellerhur! jag vill ha träning ju;P

2009-01-31 @ 20:32:20
URL: http://liinaa.blogg.se/
Postat av: Frida

sv; hihi, ja du brukar väll ha rätt lik min smak där ja =D .. Äsch då, tur att du har en positiv inställning iallfall! Alla helger kan ju inte vara röj, någon gång måste man ju tare lugnt och njuta i sin ensamhet oxå :) Jag saknar dig med, sjukt mkt! kommer på måndag snygging, räkna inte med annat! :) Love uu <3333

2009-02-01 @ 01:41:51
URL: http://fridaviktoriaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0