xD

Sitter hemma och väntar på att klockan ska gå..
Slutade 11 i dag och fick som vanligt gå och vänta på att klockan skulle bli halv 1 så man kunde ta buss faan hem.
Kallt och jävligt har det varit..:/

På lektionen idag så skulle vi fortsätta med tidningarna.. Jag och Lina satt och maila olika kända modebloggare. Tillexempel så skrev vi till blondinbella och frågade om hennes blogg liv typ..xP

Sen så gjorde jag en ny header till min blogg som ni kan se..:D

Ska och träna på Athena sen också med laget.. hoppas värkligen att vi ska göra nått kul..

Kort inlägg blidde det.. men det gör ju inget..xP ingen som läser i alla fall..xD hehe jo kanske en..xP
Ha det bra! Fuck you!! Puss och kram..x) //Pernillamonica


Kommentarer
Postat av: Elli (din underbara kusin)

Jag läser din blogg ;)

2009-01-29 @ 19:26:35
Postat av: Petra (Din underbara syster)

håller med föregående talare!

2009-01-29 @ 21:27:04
Postat av: amanda (din underbara vän:)

jag håller med föregående och förgående av föregående talare

2009-01-30 @ 22:17:05
URL: http://massie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0