:@

ÅH!!!  jag förstår mej inte på det alltså.. Jag blir så sjukt förbannad..:@ Det kanske inte syns, men så faan känns det.. och då kan man inte låta mej va kanske? nej nej det ska börjas direkt.. Faan jag vill inte.. Ingenting vill jag.. Så FUCK OFF och låt mej va!!
Tack det var det jag hade att säga..

Jag vet att man inte förstår riktigt vad jag menar när jag skriver så där.. men det är skönt att av reagera sig.. och då kan man skriva så där.. så att ingen förstår men ändå lite..
Igentligen ska man inte skriva om sånt här i blogg känner jag.. men det är skönt att skriva av sig ibland och då kan man ju göra det på bloggen så att om det är nån som liksom undrar vad det är så läser den.. men men what ever..

PUSS!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Du behöver verkligen inte ursäkta dig på något sätt, det är väldigt bra att ha en blogg som man kan avreagera sig på .. Det är super & det är jätte många som gör det, inklusive jag. Det är ju bara skönt att få skriva ut det man har inom sig, om folk läser det eller inte det kvittar.. Imorn har du mig oh gapa på. älskar dig snutta. <3 you're so strong!

2009-03-17 @ 22:55:29
URL: http://fridaviktoriaa.devote.se
Postat av: amanda

now I know :)

2009-03-20 @ 17:17:19
URL: http://massie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0