Förvirrad

Jag förstår inte..? Vad händer? Det känns som jag har gjort nått jätte fel, men vad jag vet så har jag inte gjort nått..xP Som sagt. förvirrad.. usch vf måste det vara så här? jag blir knäpp i huvudet påt snart asså.. aja it's you choice..

Aja idag ahr jag varit i skoaln och jobbat med hemsidan..:/ det går inte så bra för mej riktigt.. men men jag förstår nog snart hur jag ska göra för att det ska gå bättre..;) Fråga läraren kanske?:OxP
Sen blev det att åka hem vid halv1.. käkade lite och sen in till stan igen vid 3.. träffade tingeling och gick och käkade med han..:) pratade lite och så..

Sen träning.. fick slå utan handske på högerhanden för att jag har sår efter handsken på den handen.. men det gick bra i alla fall..:) det kändes faktiskt bättre att slå utan handske..:) ska nog köra på de(Y) :)

Har käkat våfflor me..:) det var ganska gott.. fast jag mådde illa efter 2..x)

I morron blir det att gå upp vid 5/halv 6..:/ ska med pappa och jobba..:/ :P Hurra hurra!!

aja men dags att sova eller? Yes indeed.. God natt..=) //Pernillamonica


Kommentarer
Postat av: Frida

ta bort indeed din jävla fjant .S

2009-03-25 @ 22:38:48
URL: http://fridaviktoriaa.devote.se
Postat av: Pääträää

we like the word indeed!! :D:D

2009-03-26 @ 17:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0