Hehe..=)

Jomen jag hade jätte kul i fredags..:) kul att träffa er tjejer igen..:)

Först var jag på ICA Maxi och hade praktik.. sen så åkte jag in till stan och gick till mammas jobb och bytte om lite granna sådär..:P sen så blev det att träffa Viktoria och hennes mamma på stan..:) gick omkring och kollade lite.. kollade också lite på Next 3 när dom hade sitt uppträdande.. Så var jag och köpte present till min älskade syster som fyller 19 år i morron..:) Grattis på dig <3
Sen så lämnade Viktorias mamma Annika oss och viktoria och jag gick till ica och köpte energi dryck för vi var trötta..xP
Så tog vi 119 till smedby och tog en ''genväg'' till mathilda..;)
Under kvällen så badade vi i deras badtunna, pratade, skrattade och hade det allmänt trevligt..:)
Detta måste vi göra om Tjejer..:) Puss påt<3


Ellen och Julia jätte glada..:)


Julia och Mathilda..:)


Lovisa..:)


Viktoria och lite ellen..xP
                                                                                                                                                                                                                           

Vaknade 10 över 1 idag..:O shit var min första tanke.. så här länge har jag inte sovit på länge..:P
Blev upp och käka lite.. sen full fart att städa och lite så..
Sen senare på kvällen kom det massor sånna hära släktingar och skulle fira min lillebror som fyllde 15 år i torsdags och min syster som fyller 19 år i morron..:)
Trevligt var det..:D


Pontus..:)


Halva Pontus, Ebba, Lovisa och så gömmer sig Elli där bakom också..x)


Petra och Jag..:)


Amen nu ska jag sova så att det kan bli morgon så jag kanske kan åka och träffa min saknade älskling..:) <3
Pussipuss puss //Pernillamonica




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0