Hyfsad fredag faktiskt..

Skoldagen var skit tråkig som alltid..:/ gjorde inte nått speciellt.. bara hade tråk typ..:P

Sen så gick jag med Frida och Jonte till Jönsbergska och kollade på final i skol SM fotsall.. Dom vann och det var bra..:P xD

Sen blev det att åka hem.. trodde att det skulle bli en lugnt fredag med att titta på let's dance finalen och umgås med mina föräldrar.. men se det blidde det inte..xP
John ringde och frågade om jag skulle med till Duvan.. ''Vem faan är duvan?'' tänkte jag.. men det lät kul så jag hängde på..
John, Martin, Svenna och Marcus kom i Johns Epa och så blidde det jätte trångt men men.. sen så bar det av till husby..
När jag kom dit så märkte jag att det var jag och 9 killar där..:O läskigt..
Men sen så ringde Jens och tjatade på att Viktoria skulle komma dit.. och tack gode gud för det..:O Du är min ängel i alla lägen<3
Aja ialla fall, mycket rolig kväll/natt..:)

Puss påt// Pernillamonica


Jätte suddig bild.. Jätte sur..:/

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga leggins! Vart ifrån? :)

2009-03-29 @ 17:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0