inte kul, inte kuul

Måndagar är BARA jobbiga..:P tycker i alla fall jag..^^
Va på sjukhuset i morse med mamma.. Sen så skjutsade mamma mej till F13.. Träning med skollaget..:)
Det gick ganska bra faktiskt..:) ibörjan i alla fall..xD men jo det gick bra..(Y) Ska i alla fall vara med och spela match nästa måndag i mässhallen..:) kul kul..=)
Sen så blev det att duscha och byta om fort som faan.. och iväg till spårvagnen.. va i skolan typ 2 minuter innan lektionen skulle börja så jag han inte att äta nån lunch..:/ och så åt jag knappt nån frukost så det va lite jobbit.. pressat schema vill jag säga..xD
Hade matte på eftermiddagen och det var dyng segt.. gjorde väl kanske 10 uppgifter på 3 timmar..x) Hejja mej..(Y)
Efter så blev det lite engelska.. Lina och jag var kvar och hade ''engelska stuga'' det gick väl så där.. jag är värkligen sämst..xD fy fann det är ju pinsamt att jag fick godkänt i engelska i 9 an..xD aja skit samma..:P


Aja men kom inte på nått mer att skriva.. men men ha det bra fuckers..x) //Pernillamonica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0