Jag är typ bäst..xD eller inte..xP

Det är så här då att jag har råkat installera nått skit på min dator och jag kan inte få bort det..:/ så komemr inte in på internet på skoldatorn..:( det suger.. men bra som man är så har man en till.. visst brochan spenderar sin mästa vakna tid framför den här men i alla fall.. kan ju låna lite ibland liksom..:P

Va och träna förut.. träningen började 11.. fy faan det va inget man önskade riktigt.. och bra gick det ju inte helelr kan man inte direkt säga..:/ men men så kan det gå ibland..:P
Ska och träna lite till senare..(Y) blir bra..:)

Amen det var det jag hade att säga.. bara så att ni vet liksom..:P Ha det bra Fuckers..x) //Pernillamonica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0