Måndag..:/

Jag säger bara det.. ont i huvudet och i kroppen..:/ Usch det ahr varit en helvetes dag faktiskt..:/ Va as trött på praktiken idag.. höll på att somna när jag höll på att packa upp varor..:O
Aja men men det akn jag ta..:) hade en mys kväll i går i alla fall..:)<3

Spelade match igår mot vrämbol.. så jäkla kul att få spela på 11 manna plan igen.. det var sjukt länge sen..:D
Vi förlorade med typ 5-1 eller nått men jag gjorde en bra match i alla fall..:) och det är jag nöjd med.. dock så gjorde jag inga mål men men det kommer det också..xP

Efter matchen så åkte jag till älsklingen och hade mys ända fram till han skulle träna.. sen koma han hem igen och då blev det ännu mera mys..:)

Kan man älska någon så att det gör ont?

Aja men jag mår inte så bra nu så jag ska sova.. men vi höres..xP PussipusspussxD //Pernillamonica


Kommentarer
Postat av: Frida you know..

2009-03-10 @ 12:21:20
URL: http://fridaviktoriaa.devote.se
Postat av: Frida you know..

oops! :D haha. "mys"



Svar: Tur för dig att du skämta annars skulle jag ställa dig på stan oh rappa på engelska.. Skulle va kul va?! =D Du får väll säga det itll dem -.- ungjävel =D<3

2009-03-10 @ 12:22:47
URL: http://fridaviktoriaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0