Måndag

Jahopp då va det måndag idag igen då..:P känns som om att det är månag typ gämt.. men så är det ju inte..
Har haft praktik idag.. det var tråkit..:( usch inte det roligaste jag har gjort i mitt liv direkt.. men men man ska ju inte klaga.. allt kan ju inte vara kul här i världen..:P

Igår va jag hos Joel.. fast först så tränade jag fotboll..:) sen efter det så åkte jag hem och packade lite och byte kläder.. sen så åkte jag och mammsen till åby och körde lite box där..:) kul kul.. sen så efter så åkte jag med Eva Schwartz till krokek och kollade det sista på joels träning (det jobbigaste dom gjorde.. sprang och hade sig..:P)
Sen när Joel hade tränat klart så åkte vi till råssla och väntade på Ingvar..
Efter det så blev det hem till Joel och ta ett varmt och härligt bad.. dock blev det inte så härligt för både jag och joel luktade svett efter träningen så det blev att duscha av sig istället..:P
Sen blev det bara mys..:) <3
Har saknat dig så sjukt mycket gubben.. Vi hade inte varit på hela veckan typ.. Det känndes så skönt att få va med dej igår<3

Längtar till helgen..:) får se om man kan umgås med lilla ellen då kanske?:) <3 det hoppas vi på..:) älsk<3

Alltså jg vet inte vad det är med mej nu för tiden.. jag har ont i huvudet gämt..:O det är as jobbit ju.. för man blir ju så seg av det.. och lite gnällig då och då blir man också..:/

You are mine and i am your's<3       

Aja men ska sova nu.. Pusspåt..;) Puss och god natt.. Och kom ihåg!! Händerna utanför täcket..;P //Pernillamonica


Kommentarer
Postat av: The guy who always will be here for you

Ska väll inte vara tjatig men det stavas inte ''gämt''

Det stavas ''jämt'' Bara så du vet ;)

2009-03-03 @ 19:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0