onsdag

Har varit på praktiken idag dårå..:P asså det är så sjukt  jävla tråk så det finns inte.. men men tiden går ganska fort när man är där i alla fall.. tur de..xP Det är ju bara 7 dagar kvar så jag ska väl kunna stå ut mett..:P
Asså det är sjukt men jag saknar skolan faktiskt..x) värsta nörd är jag.. hehe nee men jag göt faktiskt de..:P

Jusate jag har tränat idag me..:) känns bra..:P det va jobbig eftersom att jag har världens träningsvärk i vaderna, fam och baksida lår och lite i magen..:S det syger..

På fredag blir det förmodligen att vara med Ellen, Viktoria, Julia och Mathilda..:) det ska bli kul att få träffa er tjejer..:) det var sjukt länge sen..<3
Sen lördag blire att fira syskonen som har/ska fylla år eller Pontus fyller 15 i morron och Petra fyller 19 på söndag..:) puss påt..
På söndag blir det match mot nått annat lag..xD clever..xP aja ska spela i katrineholm i alla fall..:) ska bli sköjj tycker jag..:) Har längtat så sjukt att få komma ut på lite ytor.. vill ha yta att röra mej på, att springa på..:)

Saknar min älskling :( <3

Aja me nu är det dags att sova tror jag väl..:P måste orka med ennu en dags tråk praktik..xD
Ha det bra..:) Puss och Kramx) //Pernillamonica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0