:S

Usch på lördagen den 14/3 asså..:/
Började dagen med att mamma kom in i mitt rum och sa att jag skulle gå upp för att vi skulle iväg till trafikskolan.
Så blev det att dra sig dit också.. Segt att sitta och lyssna och lyssna i cirkus 3 fucking timmar.. men jag överlevde och jag sitter här nu...

Har huvudverk också..:O är det nån som är förvånad? Nae skulle inte tro det..

Kollar på melodifestivalen nu me.. får väl se hur det går.. men jag tror att hon af ugglas vinner.. svenska folket är ju så dåliga på att välja rätt så vf skulle vi välja rätt när det gäller vem som ska representera vårat land i eurovision liksom..

Aja nu ska jag käka me..
Ha det bra människor//Pernillamonica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0