Segt..:/

Seg dag idag då..:/ Humöret har varit såååå nere på botten.. och huvudvärken har varit mer än ett helvete..:(
Sista dagen på praktiken idag då..:) as skönt.. saknar skolan lite faktiskt.. eller kanske inte.. eller jo lite kanske.. eh skit samma..
Fick 4 filmer när jag slutade i alla fall..:) snällt tycker jag väl..

Efter praktiken träffade jag viktoria och vi åkte hem till mej och bara va..:) pratade om allt mellan himmel och helvete liksom..;) Det är skönt att få prata ibland.. även om det inte är om nått speciellt så är det skönt..:)

ska på körskoleutbildnings skit i morgon också..:D Jag vill köra bil ffs..:P det är ganska kul tycker ju jag då..:P

vf ska jag alltid har sån otur? vad gör jag för fel när det inte funkar? So tell me now!!!

Aja what ever makes you a loser..xP Ska sova nu..
Detta är Pernilla Carlsson unhappy och jävlig som tackar för sig..



Kommentarer
Postat av: jossan

en dag vänder det bara :) bara att hålla ut och orka vänta på det rätta tillfället..

2009-03-14 @ 20:41:24
Postat av: jossan

en dag vänder det bara :) bara att hålla ut och orka vänta på det rätta tillfället..

2009-03-16 @ 16:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0