SM semifinal..:)

Idag har jag spelat SM semifinal.. Det gick jätte bra och vi vann med 4-1..:) wiie så nu är det dinal som gäller för hela slanten..:D Fast jag vet ju itne om jag får vara med och spela finalen.. men i alla fall..x)
Jag gjorde två mål och Carro gjorde 2..:) och Jessika gjorde ett åt motståndarna..xD hehe så kan det gå..
Riktigt nöjd med dagens insatts är jag..:) det var ku latt spela idag..


Tjena..x) ser ut som hej kom och hjälp mej..xD men den bjuder vi på..;)

Lägg märket till att jag alltid efter varje mening gör 2 punkter..:P det är alltid 2 punkter, inte fler eller färre.. jag vet inte varför ja gör det men det har bara blivit en vana att göra så..xD vissa blir sjukt irriterade på mej för att jag gör punkter hela tiden.. XD Haha men sån är jag..;)

Men nu är det nog dags att sova lite.. innan man ska upp och ha idrott..;)

Anställnings intevju i morron me..;O wish me good luck..

Ha det bra.. puss påt//Pernillamonica                                        

                                                                             

Kommentarer
Postat av: Frida

Vill ju se en större bild ;o går ju inte klicka :(:(:(:(:( & jag har fått dem där två jävla punkterna av dig .. jag kan inte sluta -.- damp! :D

2009-03-31 @ 13:14:57
URL: http://fridaviktoriaa.devote.se
Postat av: Petra

Men Jessika gjorde mål för motståndarna för att det skulle bli lite mera match av´et. ;)

2009-04-01 @ 08:09:26
Postat av: Petra

ps. jag kunde öppna bilden, haha FRIDA är dålig;):P hihi

2009-04-01 @ 08:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0