STUDIEDAG

Jo men precis nu när jag skulle börja skriva så kände jag hur ont i huvudet jag har..:/

Idag har det varit studiedag.. men jag va ändå uppe halv 6(Y):P
Va med och fota när pappas jobbaarkompisar fällde träd..:) Det var faktiskt ganska kul..:)


Haha jo så här kan det ju se ut..xP det gick inte så bra för Thomas..xP


Martin och Alstorn..:)

Aja orkar inte lägga ut massor mer bilder på detta..:P
_____________________________________________________________________________________________

Sen så när jag kom hem så gjorde jag inte så mycke.. tog det lugnt och lite så..:P
Och sen blidde det träning för hela slanten..(Y) En mycket rolig träning tycker jag.. kul när det är lite variation på både tränare och övningar.. ( asså nu menar inte jag att jag inte tycker om när Lena håller i träningarna.. utan att det var kul att Lars hade träningen).

Juste sen så tog ju jag och brochan lite bilder me..:) Och här kommer två av dom..;)


Lille brochan..=D


Och så jag då..=) Jag förstår inte.. jag ser ju inte glad ut?=O xP

Aja men det var allt för denna underbara torsdag.. Detta är Pernilla Carlsson som tackar sör sig..
Puss//Pernillamonica

Kommentarer
Postat av: Lisa

sv: Jag trodde också att Laila skulle vinna, men det gjorde hon inte. Magnus tog hem det - nu är jag glad :D haha



Kram

L

2009-03-28 @ 00:16:02
URL: http://accessoar.blogg.se/
Postat av: Lisa

sv: Ja det gjorde han verkligen. Vilken utveckling alltså! :) Helt otroligt!



Haft en bra dag annars?



Kram

L

2009-03-28 @ 13:45:04
URL: http://accessoar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0