Trött? Yes I'am

As trött har jag varti i dag..:O vaknade typ halv 1 av att pappa ringde och sa att han var utanför hos viktoria.. ( Jag sov hos viktoria efter att vi hade varit med jogn och dom..=P)
Åkte hem och satte mej och glodde in i datorn ett tag.. sen så var jag tvungen att städa mitt rum.. väldigt stökit hade jag det.. men nu är det fint..(Y) typ i alla fall..xP
Och så har vi ju haft gäster idag me..:) släkten va här och firade mamma.:) trevligt tycker jag väl..
Släckte ner vid halv 9 (bara för att man typ skulle det) och stängde av tv.n och allt.. och så satte vi kusiner oss och spelade spel..:) det var faktiskt jätte kul.. Haha vi skrattade så att vi tjöt typ..xP
Elli:- Nått som flyger i luften?
Pernilla:- Flygfisk?
Haha bäst är jag.. På att gissa fel..xP

Sen så kollade jag sverige- portugal me.. asså sverige hade väl ett så där bra spel tycker jag väl.. dom här nya spelarna vågade liksom inte gå in i alla närkamper såg det ut som.. och sen va det jätte många gånger som Portugal kunde stå på en utspark och ta imot bollen utan att en ända svensk var i närheten..
Dagens bästa spelare va
Daniel Majstorović lätt..:) han gjorde en jätte bra insatts denna matchen..:) Också Olof Mellberg gjorde bra ifrån sig..:)

Vem tyckte du var bäst?:)
    
Daniel Majstorovic  

Olof Mellberg

______________________________________________________________________________________________

På nått jävla vänster blev jag glad när du sa det..

Aja men nu ska jag sova.. för i morron blir det fotboll för min del..:) Kuddby IF vs. Smedby AIS..
Puss påt// Pernillamonica


Kommentarer
Postat av: philip

jag tkr Majstorovic, men Mellberg var inte så pjåkig han heller :P hans tackling på ronaldo var fin =)

2009-03-29 @ 13:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0