Cykeltur till sörping..(Y)

Jo men det har varit en skaplig dag i alla fall..:)
Började med att åka till helgesta och döma polspel..:P det gick sådär va..:P hehe asså det är sjukt vad jag inte tycker om domare.. och helt plötsligt så står man där själv med pipa och korten i näven..xP
Säger bara det! allafotbollsspelare och tränare borde testa på att döma någon gång.. det är så sjukt svårtt att se allt och veta när det är dags att blåsa.. aja men känade 180 spänn på 3 matcher iallafall..:)

Sen så gick jag hem..:/ eller jag fick skjuts till skogsvägen och sen gick jag resten..^^

Kom hem och hjälpte pappa städa efter honom nere vid klyven.. sen så duschade jag och så blev det till att övningsköra lite kul sådär..:)
Det gick bra.. krockade inte.. Gjodet klockrenaste backningen.. bäst är jag..xD
Körde till husby och skulle se om farmor och farfar var hemma.. men det va dom inte så vi åkte till mauritsberg tror jag det heter.. sen så åkte vi till nått anant ställer som jag inte vet vad det heter.. sen blev det husby och hem..

Kom hem och ringde till Tingeling.. fick veta att jag skulle åka ner till mem så det var bara att tanka moppefaan och ge sig av då.. Kom ner dit och då skulle vi ta cyklarna till sörping och käka pizza..:) det var faktiskt kul att cykla dit..:)

Jag!


Igen då!


The guys!


Ajvid!


Ajvid igen!


Pontus!


Arvid och Carla



Aa det vad den lördagen då.. ha det bra  fuckers //Pernillamonica

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Joo jag skulle med vilja testa på nåt som jag aldrig gjort.. Men har ju gjort det mesta så aa.. det finns inte så mycket man kan göra.. "/ Men det blev nog ganska så bra iaf :)

2009-05-13 @ 16:55:16
URL: http://carolinegu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0