Förkyld..:/

Usch jag är förkyld.. det är inte kul, bara jobbit faktiskt..

Ska se om jag får tag i Ellen sen och höra om vi ska och ta en fika eller nått..:)
Måste också köpa present till bror me och att ha på mej på lördag me skulle ju inte sitta fel..

Jag har tjatat om att jag vill färga håret igen, men det var inte alls länge sen jag gjorde det. Men i allafall! jag kan inte bestämma mej. tröttnar jätte snabbt när jag har färgat håret.
Skulle vilja färga rött igen, eller en lite mer matt röd, kanske mörkbrunt med ljusaslingor eller jätte ljusbrunt?
Ni se jag kan itne bestämma mej..:P skulle också kunna färga håret svart igen me.. men det är många som säger att dom inte tycker att jag ska ha det.

Aja men nu ska jag typ göra klart det här tråkiga arbetet om myter.. ha det bra:)
Puss påt //Pernillamonica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0