Söndag

Usch vad trötter jag är..:/
Har varit inne i stan med Viktoria och Schwartz idag..:) trevligt tycker jag
Vi satt i vasaparken ett tag.. Jag gjorde bort mej lite och vi lira lite boll me..:)
 Sen så blev människorna hungriga så då gick vi till donken.. Vf donken?:O jag ville ju inte änns ha det kom jag på när jag hade käkat halva hamburgaren..:P aja men det blir extra med träning i vecakn istället..(Y) typ..;)
Och så gick vi omkring och pratade lite.. gick ner till rescentrum och satt där tills bussarna kom.. Sa hejdå till Pontus och så tog viktoria och jag 440 till husby..:)
Aa det var typ det som hände idag lite  snabbt sådär..:)
En ovanligt lyckad söndag tycker jag..:) söndagar brukar liksom vara tråk..:P

I want to believe...

Det var allt från mej.. ha det bra fuckers x) //Pernillamonica


Kommentarer
Postat av: Caroline

Aa, tycker det är läskigt för pappas bil är fin å vill inte ha sönder den xd

2009-05-04 @ 17:02:54
URL: http://carolinegu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0