Torsk

Spelade match mot Linghem idag.. Torsk med 1-3.. men vi är på G nu..
Hade jätte bra spel och 95% av matchen var våran.. i andra halvlek så var dom knappt över på våran sidan nån gång.. kanske tre ggr eller nått.. Men tyvärr så sätter vi inte dom många chanser vi har..
Ta mej tillex. jag hade säkert 3-4 frilägen som jag sumpa och sen så hade jag ett antal skott utifrån som precis slickade stolpen fast på fel sida av den..:/

Men men vi kommer igen snart!! det känner jag..:D

ska sova nu.. sen äre träning i morron med skollaget..:) och så rehabkliniken med foten..:S
Puss påt fuckers //Pernillamonica

Jag i blått på bild.. fotograf: Emma Svensson

Kommentarer
Postat av: Tabben

KUDDBY ARE THE WINNERS!

2009-05-11 @ 16:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0