Vasaparken

Idag har jag suttit i vasaparken typ hela dagen men Viktoria. och haft piknik.:)
Det var mys att bara sitta i solen och prata skit och äta massor och haft det skönt.
Lite jobbigt att solen flyttade på sog bara eftersom att vi satt typ bakom ett träd och när solen flyttade på sig så hamnade vi i skugga så då va det bara att flytta efter..:P och vi flytta säkert 4 ggr för att undvika skugga..x)






Den bjöd jag på..(Y)


Sen så har jag övningskört med pappsen idag me..:) det var läskit men gick gaska bra..:) förutom att jag tryckte på bromsen istället för gasen när jag skulle köra iväg typ 4 ggr..xD bäst är jag..xP

Svik mej inte nu.....

Aja em ndet var det.. ha det bra fuckers x) //Pernillamonica


Kommentarer
Postat av: Holma

Så söt äru ;) grymt fin bild :)

2009-05-05 @ 06:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0