dagen avslutades med 11-1!

Idag har grabbarna/gubbarna xP fällt 5 skäpligt stora träd (fast dom sa att dom va små) bakom polishuset.
Det gick bra. dom förstörde inget (Y)

Sen så va jag och pappa och hälsade på Henrik och skördaren i Djurön eller på kanske man säger?
Jag fotade lite där och överallt.
Va också på skolan och lånade ett objektiv till kameran :D så nu kan jag ta makro bilder om jag har lust med det.

Dagen avslutades med Hästen match. Dom spelade mot Västervik som va totalt värdelösa xD
11-1 blev slutresultatet.
Och jag träffa Philip där me :) Trevligt.

Sverige går inte vidare till VM pga aa att malta är för dåliga helt enkelt =P

men nu ska jag sova! PUSS!//PM

Hockey bilder!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0