En sån där onsdag

)Har hunnit med massor idag känns det som =)
Åkte in till stan med mamma vid halv 8. Gick direkt till Nordic club (gamla sol och motion) och solade för omväxlingsskull, sen så gick jag till mamma en sväng och fixade å dona. Hem till frida och klippa hennes lite i topparna. Fråga inte hur resultatet blev xD
Sen drog vi till skolan och jag träffade karin och den andra typ ''ambasadör'' killen:P (Linus hette han har jag för mej) Sen så satt jag och va trevlig med massa företags snubbar och käringar, brandlarmet gick mitt i maten också xD

Sen blev det en snabb sväng på stan med Jonna:) En smottie på det, och sen fick jag gå i rask takt till NT där jag blev intervjuvad av Philip för segern i årets skytteliga tävling. Blev plåtad med segraren från herrarnas skytteliga också. (
Det skulle för överigt komma med i morgondagens NT ).
Sen så gick jag till mamma och väntade på att tiden skulle gå. somnade nog till ett tag me.
Till friskis och träna arobix (stava nån?).

Så har min dag sett ut typ:)

Men ska sova lite nu. Praktiken i morron och det blir ju att gå upp tidigt.
PUSS! //PM


Kommentarer
Postat av: Petra C

smothie, förövrigt och aerobic. ;)

2009-10-22 @ 21:12:18
Postat av: Pernilla

Petra C sv: Ja ja me nja gkan väl inte allt:P

2009-10-22 @ 21:50:55
URL: http://pernillamonica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0