Great!

Mmmmmm..
Har varit inne i stan och hjälpt frida med hennes intervjuver till east FM. gick väl ganska bra faktiskt.
Sen så var vi på donken och skulle käka, Tror ni inte att brandlarmshelvetet går precis när jag har fått min mat eller?:O Så det var bara att lämna maten i kassan och bege sig mot dörrarna :/
Sen så när vi fick komma in igen så fick vi ny mat och gick och satte oss och började käka.
Då hör jag att det börjar typ droppa eller nått. Och helt plötsligt börjar det regna från taket inne på mcdonalds xD (dock bara i ena hörnet som tur va).
Så aa en händelserik lunch på Donken helt enkelt :P

Sen så har jag tränat med:) (Y)

Men det var det. PUSS! //PM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0