Oktober!

Jahopp då var det 1 oktober igen då.  Det är ju... kul?
Jag tycker om oktober.. typ:P
Om man är vattuman och heter Pernilla så ska man bli lycklig i oktober.. men men får väl se hur det blir med det iår:P

Jag blir totalt dum i huvudet på den här jävla musikvideon som vi ska göra:O
Greenscreen är ett jävla skit svårt sak att hålla på med. Man får inte bort allt grönt och så blir det som grön dimma som ligger i bilden och ser ut som fis moln typ:O och hur kul är det? Inte speciellt (eller jo det ser ganska kul ut men det är inte kul att jag inte får bort det :/)
Aja men vi måste lämna in det i morron så det får väl bli som det blir.

Sen så har jag engelska prov i morron:O
Och så ska jag ha gjort klart mitt radio program tills i morron:O send me to hell!

Så alltså har jag inte tid att sitta här och skriva:P
Hörs senare eller i morron (mest troligt i morron:P)
PUSS! //PM


Kommentarer
Postat av: amanda

najs picture =)

2009-10-03 @ 19:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0