The world's greatest!

Seg dag idag med :/ Gick upp halv 6. fixade och donade, sen vid 10 i 7 åkte jag och pappa till svärtinge och sa till folk vad dom skulle göra där, sen så åkte vi till krokek och pappa och ekman fällde massor träd och jag sov i bilen från 8 till 10 ^^ skönt va det.
Sen så hjälpte jag till att dra omkull ett träd och bar grejer.
Typ det jag har gjort idag :S

Men i morron blir det att jobba hemifrån=D Ska göra en logga och välja bilder som ska ut på Kuddby Trädfällnings hemsida.
kuddbytradfallning.se

Körde step i dag. kul som vanligt. och jag hasr lärt mej hela koriografin nu! Bra är jag:)

everything will be resolved and get better again

PUSS! //PM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0