Tisdag!

Idag ahr jag bara slöat faktiskt:) men det var jag värd tycker jag^^
Har fixat mina naglar lite fint sådär och sen så har jag stärkt den röda färgen i mitt hår, och gjort en logga till pappas, ekman och munthers företag:P blev inte så bra men men är väl inte riktigt klar tror jag.
Sen vid typ halv 5 åkte jag in till stan och träffade först Philip och sen kom Glenn me.
Vi satt på donken tills philip skulle tillbaka till praktiken, då gick vi till spårvagnen. Och sne vandrade jag och glenn vidare och aa gjorde ingenting. gick och kollade runt bara.

Sen så stog jag och väntade på mamma på friskis. hon sa att passet skulle vara slut 8 men nae 20 över kom dom ut. blev lite orolig faktiskt xP
Sen så försökte jag få tag på tinge men han svarar ju inte när jag vill prata med han :/ Hoppas du läser det här nu och ser att du är efterlyst! :P

Aa me ni morron blire att åka och fota Henrik och skördaren tror jag väl xP
En svinkall dag i morron blire :S

Men men det var allt jag hade i detta nuet. men skriver kanske senare.
PUSS! //PM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0