Usch vad det är segt :/

I mitt huvud är det segt och trött och massor :/

Har suttit halva dagen idag och sökt sån där skit praktik :S men det är ju inte en jävel som tar emot så får bli att vara med pappa.. Börjar antagligen på torsdag!
Ska se om jag kan få låna ett objektiv i skolan så jag kan fota lite under praktiken:)

Va och tränade fotboll förut:)
Hade en provtränare där idag. Det gick bra men va lite stelt sådär, och jag håller med Nina om att man vill ha kul på träningar och det hade jag inte idag.
Men men får väl se hur dom andra är.

Aja nu måste jag sova för jag är lite trött kanske:P PUSS! //PM


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Får inte ni en lista på en massa platser att välja på? Det är ju inte ert jobb att behöva hitta en egen praoplats.



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 2 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Fungerar som gratisbio men det går snabbare att få presentkort.

2009-10-07 @ 21:48:03
Postat av: JuliaJuliaJuulia

du är väldigt snygg pernilla, typ snyggast i hela världen!

2009-10-12 @ 11:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0