ÄNTLIGEN FREDAG!!

Som sagt: ÄNTLIGEN FREDAG! Och vad faan sitter jag här för?:O

Eh jo det sög ju ganska hårt att sitta hemma idag. men ska spela sista matchen för säsongen, så sen så har jag nästan varje helg helt fri och kan göra massor saker utan att behöva fundera på fotbollen:D

Såååå jag gör inte så mycket.. satt och redigerade fridas och min musikvideo förut.. men vi ska filma om visa scener så jag måste redigera om den igen senare.. men tänkte bara testa med klippen vi har och se om det blir bra.. Haha blir inte så jätte bra när jag försöker synka bakgrunden där vi har filmat emot greenscrean (stavning?) men men det är en skaplig början i alla fall xP

Borde städa mitt rum också :/ är inte alls kul att vara i det när det ser ut som hela black army har dragit förbi :O
Aja men det får bli ett senare projekt :)

Nu ska jag öh.... hitta på nått kul! (Y) :D
Ha det bra.. PUSS! //PM


 
Fotograf: Pernilla Carlsson
Redigerad av: Pernilla Carlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0