Åt helvete med praktiken och APU och vad faan det heter! :@

Jahopp då har man ingan praktikplats då :/
Skulle ha haft det i stockholm på ett ställe som heter arclight där dom sysslar med speciall effekter, men dom hade inga projekt nu på hösten eftersom att man brukar spela in film i februari och frammåt. under sommaren och det. Och så håller dom på att göra om i sin verksta så det hade bara varit för mej att städa eller snickra om jag hade varit där.
Så det suger ju ganska lagom hårt då :S

Fast jag tycker inte om praktik egentligen.

Nått förslag på vart man kan ha praktik?:)
Kan vara i sockholm med eftersom att jag har boende där fortfarande så:P

Nu ska jag ha projekt och företagande så måste göra nån nytta:P
PUSS! Höres senare. //PM


Kommentarer
Postat av: Frida k

Ja jag håller med.. blir fan GALEN på av att leta praktik plats och varje gång bli besviken för att man inte får vara där.. :/

2009-09-14 @ 16:48:46
URL: http://fancyfridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0