Blacka idag!

Ska till blacka idag och fria mormor som fyllde år för cirkus en månad sen(Y) bra där:P
Men men det blir säkert skit bra!

Försökte mej på att spela sweet home alabama introt på gitarr förut! Gick väl sådär xP
Kan inte alls spela gitarr, eller jag kan spela the rose typ :P sen så kan jag spela basgången på en green day låt på gitarr:P
Nee jag håller mej till piano om jag nu ska spela nått instrument eller trumpet kanske xP
Jag har spelat trumpet. tror jag spelade i 1 år elelr 1 år och 1 termin:P komemr inte ihåg xP Va inte så jätte duktig direkt men men!
Sen spelade jag piano i 6 år tror jag att det va. och nu tänker ni ''wow 6 år då måste ju hon vara ganska bra i alla fall'' Haha där tog ni fel mina kära vänner! Hon är totalt värdelös på piano! xD Faan jag tyckte synd om  mina piano lärare när dom fick kämpa så hårt för att jag skulle lära mej nått men ändå så kom jag aldrig ihåg det jag spelade xD  Så kan det gå!

Men men skit i mitt instrumentala liv nu! inget intressant:P

Ska lägga upp ett youtube klipp sen när det har laddat färdigt från en gosspelkonsert som vi gjorde när jag gick i 9an..
Jag kollade igenom gamla bilder och fick syn på dom klippen och då tänkte jag att det kan ju vara kul att visa.. kanske.. inte.. alls:P aja!

Ska käka nu! PUSS //PM

Puss och Kram mumsbulle!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det för bild? (:

2009-09-05 @ 15:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0