Morron Trött!

Haha jag är så jätte massor morgon trött!
Man typ plågar sig att ta sig upp på morgonen. Som ett lik!
Är du morgon trött?:P

Igår var jag på anställnings intervju på nån telefon grej som Jonna jobbar på.
Det gick bra.. Får veta på söndag om jag fick jobbet eller inte.
Haha vet inte änns om jag vill ha det xD vet inte om jag är en bra säljare liksom.
Kommer antagligen bara bli arg om dom inte köper nått xP

Sen på kvällen var jag och inventerade på Willy's i Hageby!
Det gick bra. Fick räkna servetter, tamponger, bindor, ljus och hund leksaker (Y) Haha den sög ju xD
Kom hem vid 12 typ och gick och sov direkt!

Men nu har jag inte så mycket mer att säga! Ska ha svenska snart igen. TRÅK! men men det kanske blir kul?
Ha det bra //PM



Puss och Kram mumsbulle!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Arbetskamrater pernilla! de snatäller alla typ som kommer på intervjuv =) hoppas du får det. Killar till överflöd xD

2009-09-02 @ 23:44:34
URL: http://carolinegu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0