SM seger!

Det blev en seger idagens SM match. 3-2 blev resultatet och jag gjorde 2 mål:) nöjd är jag.
Första gjorde jag på straff och andra efter en frispark. Så aa jag är nöjd!
För övrigt ser mina knän ut som ett slag fällt för tillfället:O massor blåmärnken, rivsår och aa lite av varje:P

Sen va jag och tränade Step idag me. Kul va det och jag klarade allt faktiskt typ :)

You only mess with me!

Men nu ska jag kolla på heroes. har blörjat med det nu när det inte kommer ut några nya avsnitt av Ghost whisperer. Fast ioch försej kan jag ju kolla på one tree hill.. ligger lite efter med det :/
Aja men höres i morgon då jag har studiedag då :)

PUSS! //PM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0